fredag 24 februari 2012

Ja då var det slut på husfriden. HON är hemma igen. Det har verkligen vart så sjukt skönt att vara utan henne! Jag har inte insett riktigt hur mycket bara!
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Att hon kan få mig att bli arg på tre sekunder efter att hon klivit innanför dörren? För det första har hon snott min väska utan att ha sagt det (missförstå mig inte, jag har inte ens saknat den. Men jag vill INTE att HON ska smutsa ner mina saker med bakterier och skit!), sen står hon med sina armar knäppta på ryggen och bara GLOR! Hon går in i lägenheten med blöta och skitiga skor. Jag har städat precis. Hon vill äta grönsaker till maten (det isig är helt normalt att folk vill men hon äter bara det om Murad har köpt det, köper ALDRIG själv) och en normal person tar några skivor gurka och en halv till en tomat. Ungefär. Ja, hon hade inget val på tomaten för det fanns en halva redan så jag sa att hon skulle ta den. Men hon tar EN HALV GURKA!

GAH! Märks det att jag har byggt upp nya aggressioner? Tror Ni kanske att jag har problem. Kaaaanske lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar