torsdag 23 februari 2012

Jag har nu varit på mitt möte på Arbetsförmedlignen. Vilket kändes bra och det verkar som att jag får komma ig¨ng ganska snart med att arbetsträna! Jeeeeej!
Nu är jag hemma igen och jag ska se till att få det storstädat. Men just nu orkar jag inte så jag kolla på Cesar Milano. Älskar honom! Han är så självklar!
Jag är lite hungrig (LÄS:MYCKET) hungrig så jag har kokat ett ägg och skärt tomat.

Oooooh ikväll är det ÄNTLIGEN Once upon a time igen! Som jag har längtat. Jag skulle ju så klart ha kunnat se den på internet men jag kollar på så mkt så rtedan och jag orkar inte hinna med EN till. Senaste serien jag kollar på nu är Lost girl som min älskade syster Olivia visade för mig. Jag är såld.

Uppdaterar väl sedan med lite bildert tänkte jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar